Evenimentele tale la muzeu

Va invitam sa descoperiti o locatie speciala pentru organizarea evenimentelor dumneavoastra, care este amplasata strategic in orasul Bucuresti. In randurile ce urmeaza va prezentam toate facilitatile si avantajele pe care vi le putem oferi pentru a putea transforma orice eveniment intr-o experienta de neuitat.  

Locatie si Accesibilitate

Cladirea noastra are opt niveluri si este situata intr-o zona centrala, cu parcare proprie si acces usor la numeroase puncte de interes ale orasului. La doar 25 de minute de mers pe jos sau 5 minute cu masina se afla Palatul Parlamentului (a treia cea mai mare cladire administrativa pentru uz civil ca suprafata din lume), precum si Centrul Vechi, cunoscut pentru atmosfera sa vibranta din fiecare seara, precum si restaurantele si cafenelele sale. In imediata apropiere, la doar 5-10 minute, se gasesc diverse hoteluri de renume, care pot asigura o cazare confortabila pentru invitatii dumneavoastra.

Curte exterioara

Curtea clădirii ar putea fi utilizata în doua scopuri:

  1. Spatiu amplu destinat parcarii – capacitatea disponibila ar fi de pana la patru autocare sau aproximativ 15 autoturisme.

  2. Spatiu amplu pentru evenimente in aer liber – pentru crearea unui cadru placut si relaxant, curtea se poate amenaja cu plante in ghivece, mese, scaune si umbrele, devenind astfel un loc ideal pentru diverse evenimente de tip cocktail, receptii, lansari de produse, teatru in aer liber, targuri si festivaluri, evenimente corporate si altele. Curtea poate fi personalizats in functie de tema si specificul evenimentului.

Sala de conferinta (Parter)

La parterul cladirii avem disponibila o sala de conferinte foarte spatioasa si bine echipata, cu o capacitate de aproximativ 150 de locuri. Sala este dotata cu echipamente de ultima generatie, cum ar fi: proiector, sistem de sonorizare performant (boxe, microfon), control de lumini. In plus, sala dispune de un spatiu generos pentru eventuale pauze de cafea, unde persoanele participante pot socializa. Toate acestea ar putea contribui la o buna desfasurare a evenimentului dumneavoastra.  

Sali pentru Evenimente Speciale (Etajul 1 + Etajul 5)

La etajele 1 si 5 va putem pune la dispozitie 2 sali ce pot fi configurate dupa preferinte sau in functie de nevoile evenimentului dumneavoastra. Ambele sali beneficiaza de o iluminare naturala si sunt potrivite pentru diverse evenimente precum: pranzuri sau intalniri de afaceri, cine de gala, teambuildinguri, ateliere practice, cursuri, seminarii, targuri, expozitii, precum si alte evenimente mai relaxante.

Sala pentru Evenimente Mari (Etajul 1)

Aceasta sala are o capacitate de pana la 200 de persoane si o mica terasa, ideala pentru fumatori. Luand in considerare dimensiunile acestei săli, este perfectă pentru evenimente mai mari, precum targuri, expozitii, conferinte, aniversari si alte petreceri private sau mese festive.

Sala pentru Evenimente Mici si Medii (Etajul 5)

Cu o capacitate de pana la 100 de persoane, aceasta sala ofera un spatiu mai intim si confortabil, motiv pentru care ar fi potrivita pentru evenimente de dimensiuni mai reduse, cum ar fi: intalniri de afaceri, petreceri private, seminarii, expozitii, degustari de vin, etc.   

Terasa cu Vedere Panoramica (Etajul 6)

Etajul 6 gazduieste o terasa ce ofera o vedere panoramica asupra orasului Bucuresti. Cu o capacitate pentru aproximativ 120-250 de persoane, in functie de mobilierul folosit, este ideala pentru evenimente desfasurate in special primavara si vara. Spatiul vi-l putem pune la dispozitie fara mobilier, pentru a-l putea amenaja asa cum doriti, sau vi-l putem oferi amenajat cu mobilier de exterior (mese, scaune si umbrele sau cort), plante in ghivece, ventilatoare cu apa (in zilele caniculare) si lumini ambientale pentru seri relaxante si speciale. Printre tipurile de evenimente la care se poate preta aceasta terasa se pot numara: petreceri private (de logodna, aniversari), evenimente corporate, pranzuri sau cine de afaceri, cursuri, seminarii, ateliere in aer liber, festivaluri, targuri, expoziții, etc.

ASPECT UNIC – BENEFICIU SUPLIMENTAR

Un aspect unic al cladirii noastre este reprezentat de colectiile private, care sunt expuse sub marca inregistrata Muzeul Recordurilor Romanesti. Aceste colectii sunt distribuite pe cinci niveluri, fiecare nivel fiind dedicat unei categorii distincte de obiecte. Astfel ca, toate colectiile sunt impartite in patru sectiuni, dupa cum urmeaza:

 Colectiile de Fiare de Calcat, Trivete si Sobe, care ofera o incursiune fascinanta in istoria tehnologiei casnice

Colectia de Filatelie si Istorie Poștala Romaneasca, care cuprinde 99% din totalul de timbre emis de statul roman. Toate timbrele, documentele postale si obiectele filatelice expuse in aceasta sectiune arata evolutia sistemului postal romanesc

Colectiile de Aparate Foto, Gramofoane, Fonografe, Masini de Scris si de Calculat, impreuna cu alte Colectii tematice, incluzand obiecte cu tema Floare de Colț, Masini de Cusut, Telefoane, Cantare, etc. O vizita la aceasta sectiune ofera o perspectiva captivanta asupra evolutiei tehnologiei si designului obiectelor de uz casnic

Colectia de Tirbusoane, care prezinta diversitatea si evolutia acestor instrumente de-a lungul timpului, precum si ingeniozitatea de care au dat dovada cei care le-au creat

Vizitarea acestor colectii poate fi inclusa ca parte a oricarui eveniment organizat in cladirea noastra, oferind participantilor o experienta inedita, culturala si educativa. Astfel, orice eveniment pe care ati alege sa-l organizati la noi, ar avea adaugata o nota in plus, distinctiva si memorabila, fata de orice alt eveniment organizat in alte locatii.

Tipuri de Evenimente

Prin toate informatiile prezentate mai sus se poate observa ca avem capacitatea de a organiza o gama variata de evenimente si ne putem adapta nevoilor si preferintelor dumneavoastra. Astfel ca, printre tipurile de evenimente care pot avea loc in locatia noastra se numara:

  1. Conferinte, seminarii, cursuri – cu sala de conferinta, spațioasa si foarte bine dotata cu echipamente tehnologice de ultima generatie putem sa raspundem tuturor cerintelor unor astfel de evenimente

  2. Prezentari si lansari de produse – atat in sala de conferinte, cat si in celelalte spatii pot fi organizate multiple prezentari, lansari de produse (de carţi, vinuri, etc) si diverse demonstratii

  3. Proiectii de filme – echipamentele multimedia din sala de conferinte pot asigura o experienta vizuala si auditiva de exceptie in cadrul unor proiectii de film si documentare

  4. Evenimente corporate si teambuildinguri spatiile noastre sunt ideale pentru organizarea unor intalniri de afaceri, seminarii, ateliere sau activitati interactive, care pot ajuta la crearea unei legaturi puternice intre membrii unei echipe, ducand astfel la cresterea productivitatii si motivatiei angajatilor dumneavoastra

  5. Petreceri private – toate spatiile exterioare, precum si salile de la etajele 1 si 5, care pot fi amenajate in functie de tematica evenimentului, ofera un cadru perfect pentru diverse evenimente sociale, aniversari si multe alte evenimente festive

  6. Degustari de vin si evenimente culinare – colaborarea cu furnizori de incredere (firme de catering si crame) ne ofera suportul de care avem nevoie pentru organizarea unor evenimente gastronomice inedite

Servicii Suplimentare

Pentru a asigura confortul si satisfactia participantilor la evenimentele organizate la noi, oferim o gama variata de servicii suplimentare, dupa cum urmeaza:

  1. Mobilier – la cerere, putem pune la dispozitie mobilierul necesar desfasurarii evenimentului, de la mese si scaune pana la canapele si fotolii confortabile

  2. Vesela si tacamuri – putem sa oferim vesela si tacamurile necesare in cazul evenimentelor care presupun servirea mesei

  3. Servicii de catering – asiguram, la cerere, coffee breaks si finger food

  4. Somelieri pentru degustari de vinuri – colaborarea noastra cu somelieri experimentati ne permite oferirea acestui serviciu in cazul in care aceasta este una dintre cerintele evenimentului dumneavoastra

Pentru discutarea in detaliu privind organizarea unor viitoare evenimente in locatia noastra, va așteptam sa ne vizitati pentru a vedea toate spatiile și facilitatile pe care vi le putem oferi. Putem sa va asistam in toate aspectele planificarii si desfasurarii evenimentului si, in functie de cerintele si tematica acestuia venim in intampinarea dumneavoastra cu oferte personalizate.

Planifica evenimentul tau

Cladirea dispune de o sala mare de conferinte la parter cu peste 150 de locuri. In plus, beneficiati de un proiector, pointer, sistem de sunet, microfon si control al luminii. In plus, puteti profita de un spatiu generos pentru pauzele de cafea. Mai mult, de primavara pana toamna, spatiul de langa intrare este reamenajat intr-o zona de relaxare, cu scaune si mese, pentru ca oricine sa se poata bucura de un repaos in aer liber.  

Acoperisul cladirii este un loc fantastic pentru a lua masa de pranz, pentru o pauza de cocktail sau o degustare de vin in timpul evenimentelor. Astfel, veti avea un timp savuros aici si de asemenea veti putea admira o  priveliste deosebita a Bucurestiului, de pe acoperisul unei cladiri, situata in inima orasului. 

La cerere, putem pune la dispozitie un pranz, o gustare tip „finger food“ si degustare de vinuri la locatia noastra. De asemenea, oferim parcare gratuita in locatie pentru 13 masini sau 2 autocare. Autoturismele aditionale pot fi parcate pe strazile din apropiere sau in zona de parcare publica. Consultati pagina Contact pentru harti detaliate.

Va rugam sa completati formularul de mai jos si va vom cotacta în 24 h!